Zakres bieżących usług księgowych i rachunkowych 

Poniżej wyszczególnione zostały jedne z podstawowych czynności i usług

oraz ich zakres obsługi bieżącej  z zakresu Ksiąg Rachunkowych i Zakres obsługi płacowej

a także obsługi kadrowo-płacowej i innych .

Posiadamy komfortową przestrzeń do pracy z dokumentami

przyjazna i komfortowa obsługa klienta w zakresie rozliczeń finansowych

kancelaria podatkowa koksztys  , biuro księgowo rachunkowe koksztys we wrocławiu

Zakres obsługi bieżącej KPiR

  1. Prowadzenie zapisów KPiR,
  2. Prowadzenie ewidencji VAT,
  3. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
  4. Prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  5. Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych oraz przesyłanie ich do US,
  6. Wykonanie zeznania rocznego.
biuro księgowe Koksztys  ul. Sudeckiej 118 we wrocław ,

Zakres obsługi płacowej

  1. Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  2. Sporządzanie oraz przekazywanie rozliczeń i deklaracji do US i ZUS,
  3. Prowadzenie ewidencji wynagrodzeń poszczególnych pracowników,
  4. Sporządzanie rozliczeń rocznych pracowników,
  5. Wystawianie zaświadczeń o osiągniętych dochodach,
  6. Sporządzanie raportów i analiz dotyczących wynagrodzeń.
komfortowe biuro biura rachunkowego Koksztys na ul. Sudeckiej 118 we wrocławiu

Zakres obsługi kadrowo-płacowej

  1. Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  2. Sporządzanie oraz przekazywanie rozliczeń i deklaracji do US i ZUS,
  3. Prowadzenie ewidencji wynagrodzeń poszczególnych pracowników,
  4. Sporządzanie rozliczeń rocznych pracowników,
  5. Wystawianie zaświadczeń o osiągniętych dochodach,
  6. Sporządzanie raportów i analiz dotyczących wynagrodzeń.

Zakres obsługi bieżącej  z zakresu Ksiąg Rachunkowych .

  • Prowadzenie zapisów w księgach rachunkowych,
  • Prowadzenie ewidencji VAT,
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
  • Prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych oraz przesyłanie ich do US,
  • Wykonanie zeznania rocznego.

Stosujemy kontrolę wewnętrzną

Mamy wewnętrzne nstrukcje obiegu dokumentów magazynowych, finansowych i personalnych

Organizacja pracy z finansami

Stosujemy podział Zakresu obowiązków poszczególnych komórek organizacyjnych i pracowników

Gwarantujemy pomoc klientowi ​

Pomoc przy zakładaniu spółek (KRS, NIP, REGON, ZUS) .

Niw wiesz jak to zrobić ? Pomożemy

 
 
 

Zasady współpracy 1

Do 10-tego każdego miesiąca klient powinien dostarczyć dokumenty do naszego biura za miesiąc poprzedni osobiście lub droga pocztową

Zasady współpracy 2​​

My do ok 15-tego bieżącego miesiąca informujemy o bieżących zobowiązaniach wobec ZUS , a do 20-tego księgujemy dokumenty i informujemy o wysokości podatków

Zasady współpracy 3 ​

Na koniec miesiąca wystawiana jest faktura za usługi księgowe za miesiąc

 

Posiadamy przyjazne klimatyzowane biuro , oraz specjalne miejsce do spotkań z Klientami .

W naszym komfortowym biurze posiadamy salę konferencyjną gdzie prowadzimy spotkania z klientami .

W przyjaznej i miłej atmosferze nasi klienci mogą napić się ciepłej kawy lub w upalne dni schłodzić się zimnym napojem i porozmawiać w komfortowych klimatyzowanych pomieszczeniach .